בَسـت بــہ “صورتـم” نَـزטּ !

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


 בَسـت بــہ “صورتـم” نَـزטּ ! 
  
  

مـے تـرسҐ بیـفتـב نقـاب פֿـنـבانـے ڪــہ بـر چـهـرـہ בارҐ ...! 
 
  
 وَ بعــב 
  
  
 ωـیـل ِ اشـڪـــــ هـایـҐ “تـــــــــــو” را بـا פֿــوב ببــرב 
  
  
 و بـاز 
  
  
 مـــטּ بمانҐ و تنهــــــایے …! 
 
 
مجموعه جدیدترین تصاویر عاشقانه
  


عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

آوای خوش
ساعت10:34---9 تير 1393
دَمِش گَرمـ ، بآرآن رآ میــ گـویَمــ ، بهـ شآنهـ اَمــ زَد و گفتــــــــ :

خَستِهـ شُدیـ ، اِمـروز تـو اِستِرآحَتـــ کُنــ ، مَنـ بـه جـآیَـتـــ میـ بآرمــ.


ف پرنیان
ساعت19:49---5 تير 1393
وب بسیار زیبایی دارید به منم سر بزنید

ترلان
ساعت0:59---4 تير 1393
اینایی که می گن پول خوشبختی نمیاره
آقا بیاید و منو بدبخت کنید
اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم
نامردم اگه اعتراضی کنم


طهورا
ساعت12:24---1 تير 1393
سلام وب قشنگی داری ب منم سر بزن

ترلان
ساعت23:42---31 خرداد 1393
یکی اومده بهم پی ام داده

دلم میخواد بمیرم ..

مرتیکه مگه من عزراییلم ….؟؟ برو بمیر …..!
نکنه واقعا عزراییلی؟؟؟؟؟؟؟؟


ترلان
ساعت21:10---31 خرداد 1393
من یک دختــــــــرم...

نگاه به صــــــدا و بـــــدن ظریفم نکن...

اگربخواهم تمام هویت مردانـــــه ات را به آتش خواهم کشید...!

من یک دختــــــــــــرم...

با احساسات دختـــرانه...

سختــــــم نکنید!

مهربـــــانم...

سنــــــگم نکنید!

ســـــاده ام...

پیچیده ام نکنید!

عشــــــق و اندیشـــه در جانم است ...

مســخره ام نکنید!

دخترانه گی هایــــــم نیاز به مردانــگی هایت ندارند...

برو مردانگی هـــــایت را بازنانگی هــــای یکی دیگر ارضا کن...!

کاش شعور یک عده برســــه...

نــــر بودن یک جنسیت است ومـــرد بودن هویت...

زیادند دخترانی که نــــر نیستند ولی خیلی مــــــرد هستن...


atefeh
ساعت9:23---30 خرداد 1393
به بعضیابایدگفت:عزیزم من کارگردان همون فیلمیم که

توداری واسم بازی میکنی..!


ترلان
ساعت21:49---29 خرداد 1393
چقدر دوست داشتم یك نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت انقدر غمگین است ؟

چرا لبخندهایت انقدر بی رنگ است ؟
اما افسوس ... هیچ كس نبود همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره .

اری با تو هستم .. با تویی كه از كنارم گذشتی... و حتی یك بار هم نپرسیدی

چرا چشم هایت همیشه بارانی است


atefeh
ساعت10:13---29 خرداد 1393
خَندھ ام میگیــــرَد

وَقتی پـَـــس از مـُـدَتــــ ها بی خَبری

بی آنکھ سرآغی از این دِل آوآرھ بگیری

میگویی : دِلم بَرایت تنگــــ است ..

یا مَرا بــهـ بازی گرفتھ ای

یآ مَعنی وآژه هایَت را خوب نِمیدآنی

دِلتَنگی اتــــ ارزانی خودَتــــ !!


atefeh
ساعت10:10---29 خرداد 1393
کفــشهایـــم را نـده
پـا برهنــه میـــروم
تــا در تنــهایی خــود
بــــا نگـــاه کردن بــه پــاهـایـم عبــرت بگیـــرم
کـــه مــن کــــجا و تــــو کـــجا • • •


آرنيكا
ساعت19:51---27 خرداد 1393
در جلسه امتحان عشق ، من مانده ام و یک برگه ی سفید !
یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:,

] [ 16:10 ] [ مئچان ]

[ ]